Veelgestelde vragen
Mijn bestelling
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Klopt dat?
Controleer of je mailadres correct is ingevuld. Toch een foutje gemaakt? Mail ons via info@ciaobellamoda.nl
Tip: check ook even je spamfolder, soms belandt de mail daar.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?
Zodra je een bestelling plaatst, gaan wij direct aan de slag met het inpakken. Daarom is annuleren of wijzigen helaas niet mogelijk.
Wil je toch een ander item? Plaats dan een nieuwe bestelling. Liever afzien van je aankoop? Dan kun je deze na ontvangst eenvoudig retourneren.
Verzending
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
- Kleine items zoals bijvoorbeeld sieraden worden verzonden als brievenbuspakket: €4,95
-
Grotere items zoals bijvoorbeeld kleding en tassen worden verzonden als standaard pakket: €6,95
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Bestel je vóór 16:00 uur? Dan wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verzonden.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace-code zodat je je pakketje gemakkelijk kunt volgen.
Retourneren
Hoeveel dagen heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om deze te retourneren.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
Retourneren gebeurt op eigen kosten. De hoogte van de verzendkosten hangt af van de vervoerder die je kiest (bijvoorbeeld PostNL, DHL of DPD).
Kan ik oorbellen retourneren?
Oorbellen (om hygiënische redenen) kunnen helaas niet worden geretourneerd.
Op welke manier kan ik mijn retour aanmelden?
Niet helemaal tevreden met je bestelling?
Dat kan gebeuren! Je kunt jouw bestelde items, met uitzondering van oorbellen, binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Voor ruilen of retourneren kun je het retourformulier downloaden. Vul dit volledig in en stuur het mee met je retourzending.
Lees de retourvoorwaarden goed door: Ruilen en retourneren.
Garantie en klachten
Welke garantie biedt Ciao Bella Moda op haar producten?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
- Op alle artikelen geldt de wettelijke garantie: een product moet doen wat je er als consument redelijkerwijs van mag verwachten.
- Heb je een artikel ontvangen met een fabricagefout of vlek? Meld dit dan zo snel mogelijk (bij voorkeur binnen 24 uur na ontvangst) via info@ciaobellamoda.nl of vul het contactformulier in op de website
-
Geen garantie wordt gegeven op:
-
Slijtage door gebruik, zoals pilling, lussen of haken in gehaakte items, of losse draden.
-
Schade ontstaan door onjuist gebruik of verkeerd wassen.
-
Accessoires zoals riemen, tenzij bij levering direct een defect wordt geconstateerd.
-
-
Schade of gebreken die pas later ontstaan door verkeerd gebruik of normale slijtage vallen niet onder de garantie.
Ik heb een klacht, wat nu?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of dat je ontevreden bent over jouw bestelling. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ciaobellamoda.nl of vul het contactformulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.